Nieuwe roomupgrade mét tapijt door Theo-Bert Pot
In november ging de campagne ‘Jouw vloer, jouw vibe’ live! Een mooie samenwerking tussen Modint en de Nederlandse tapijtproducenten. We willen jonge huiskopers en -huurders kennis laten maken met de voordelen en veelzijdigheid van tapijt.
Tijdens deze campagne geven we samen met influencers te gekke roomupgrades weg. Deze keer door Theo-Bert Pot: @theobert_pot (opent in nieuw tabblad)
De vrolijkheid en kleuren stralen er vanaf. En dat is precies wat de winnares graag wilde, naast warme voetjes. Bekijk de nieuwe vibe!
Het laatste nieuws


What’s Up – Wat zijn gevolgen van EU-verbod op vernietiging kleding? & Hema rolt RFID uit
Het voor u verzamelde bedrijfs- en economische nieuws uit de sector - 17 april

Samen verduurzamen: verder met de omnibusregeling
Het omnibusvoorstel, dat mogelijk wijzigingen aanbrengt in de rapportageverplichtingen binnen de CSRD, zorgt bij veel bedrijven voor onzekerheid: ben ik straks wel of niet plichtig? Op donderdag 3 april...