Hoe presteren Nederlandse fashion merken op social media?
Download een uitgebreid overzicht van Nederlandse fashion merken met cijfers over hun prestaties op social media met cijfers verzameld in december 2021.
Het is duidelijk dat traditionele verkoopkanalen in mode enorm onder druk staan en dat modemerken alles in het werk moeten stellen om contact met hun consumenten te houden. Met een goede site, een webshop maar zeker ook met een sterke aanwezigheid op sociale media ondersteun je je merken, je retail klanten en je verkopen. Maar hoe doen we het eigenlijk?
In dit Social Performance Report neemt het gespecialiseerde bureau Landing uit Belgiƫ na de Belgische ook de Nederlandse modemarkt onder de loep. Ze hebben meer dan 150 Nederlandse modemerken geanalyseerd met meer dan 5.000 volgers op Facebook en Instagram samen, en deze op data van december 2021 vergeleken
Je vindt vergelijkingen van aantallen volgers, en van prestaties op de verschillende platforms in termen van engagement en likes voor Facebook, Instagram, TikTok en Pinterest.
Download het rapport gratis via de website van Landing (opent in nieuw tabblad)
Het laatste nieuws

Lancering app duurzaamheid: een SLIM-project Mode(rn) samenwerken
In samenwerking met Livera, Schuurman, Jeans Centre, Kyra en Nine en Co is door de Human Talentgroup en Modint Academy een innovatieve stap gezet richting een duurzamere toekomst op de werkvloer. Met...

What’s Up – Vinted-CEO: ‘Consuminderen is niet realistisch. De meeste mensen willen niet als kluizenaars in een bos leven’
Het voor u verzamelde bedrijfs- en economische nieuws uit de sector - 22 april
