Hoe presteren Nederlandse fashion merken op social media?
Download een uitgebreid overzicht van Nederlandse fashion merken met cijfers over hun prestaties op social media met cijfers verzameld in december 2021.
Het is duidelijk dat traditionele verkoopkanalen in mode enorm onder druk staan en dat modemerken alles in het werk moeten stellen om contact met hun consumenten te houden. Met een goede site, een webshop maar zeker ook met een sterke aanwezigheid op sociale media ondersteun je je merken, je retail klanten en je verkopen. Maar hoe doen we het eigenlijk?
In dit Social Performance Report neemt het gespecialiseerde bureau Landing uit België na de Belgische ook de Nederlandse modemarkt onder de loep. Ze hebben meer dan 150 Nederlandse modemerken geanalyseerd met meer dan 5.000 volgers op Facebook en Instagram samen, en deze op data van december 2021 vergeleken
Je vindt vergelijkingen van aantallen volgers, en van prestaties op de verschillende platforms in termen van engagement en likes voor Facebook, Instagram, TikTok en Pinterest.
Download het rapport gratis via de website van Landing
Het laatste nieuws
Nieuwsbrief Tapijt december 2024
'Wij waren een van de eersten die online functies in de tapijtindustrie ontwikkelden' - 12 december 2024
Sectorgids circulair textiel gepubliceerd
Op woensdag 11 november is de Sectorgids circulair textiel van Rijksdienst van Ondernemend Nederland gepubliceerd. Deze gids bevat onder meer 115 Nederlandse textielorganisaties als showcase. Als Modint...
Maak van verduurzamen een succesvol businessmodel
Gisteren overhandigde voorzitter Sylvia Roelofs, samen met bestuurslid Marie-Jose Vermin (10DAYS), onze sectorboodschap aan minister Dirk Beljaarts. Dit was tijdens de OndernemersTop, waar zo’n 230...