Ga naar de inhoud

Alles over ‘Black’ of ‘Green’ Friday

Het is weer die tijd van het jaar: Black Friday. De dagen waarin koopjesjagen centraal staat en winkelstraten – fysiek en digitaal – overspoeld worden door kortingen. Maar te midden van alle aanbiedingen klinkt steeds luider een ander geluid. Green Friday roept op tot bewuster consumeren en richt zich op duurzaamheid en impact.

Bij Modint hebben we een verzameling artikelen, inspirerende initiatieven en prikkelende inzichten samengesteld die je helpen nadenken over de keuzes die je maakt als consument, retailer of producent. Doe je mee met de massale uitverkoop, of kies je voor een groen alternatief?

Black Friday

Historie

Pakket diensten

Black Friday Business model

Green Friday

Europa

Bedrijven

Het laatste nieuws

Nieuwsbrief Tapijt december 2024

'Wij waren een van de eersten die online functies in de tapijtindustrie ontwikkelden' - 12 december 2024

Sectorgids circulair textiel gepubliceerd

Op woensdag 11 november is de Sectorgids circulair textiel van Rijksdienst van Ondernemend Nederland gepubliceerd. Deze gids bevat onder meer 115 Nederlandse textielorganisaties als showcase. Als Modint...

Maak van verduurzamen een succesvol businessmodel

Gisteren overhandigde voorzitter Sylvia Roelofs, samen met bestuurslid Marie-Jose Vermin (10DAYS), onze sectorboodschap aan minister Dirk Beljaarts. Dit was tijdens de OndernemersTop, waar zo’n 230...